14 Mayıs 2012 Pazartesi

14 Mayıs GW2 Stress Test

BITCH PLEASE!!!

dediğinizi duyar gibiyim :)
...
...
...
...
Akşam saat 9'da stress test başlıyor, bir önceki betada tadı damağında kalanlar 7 saatliğine yine Guild Wars 2'ye doyabilirler. Tabi bu seferki stress test pek amacına ulaşamayabilir, sebebini söylemeye gerek var mı bilmiyorum ama, GW2'nin stress testini Diablo 3'ün çıkacağı geceye denk getirmek, Avrupa server'larını test etmek için pek de iyi bir tarih değil.

Yine de bu stress teste girecek sadık GW2 oyuncularının (evet, SANA diyorum!) aklında bulundurması gereken bir şey var, o da bu stress testte oyunu gerçek manada oynamayı beklememeleri. Çünkü bir önceki stress testte yaşanan yüksek latency ve login server problemleri çok büyük ihtimal bu stress testte de yaşanacaktır; hatta saat 9'da oyuna giremezseniz, durmaksızın "login'e" tıklamayın, farenizin click ömründen yemeyin (ya da siz bilirsiniz, neticede login server'a da stress yaratmış olacağınız için bu testin amacına hizmet etmiş olacaksınız).

Neyse. Gidin biraz Diablo 3 oynayın, ama sonraki beta haftasonu için oyuna hazır olun... ...nütfen

...
...
..
Bu arada Can Arabacı da blogunda güzel bir yazı paylaşmış, D1 ve D2 anılarını içeren. Onu da okumanızı şiddetle öneririm..Buyrun..

1 yorum:

  1. Ben GW2'ye sadık birim d3 falan yolumdan çıkaramaz beni. Zaten betanın amacı oyundaki eksiklikleri görmek ve sabırsız playerları tatmin etmek. Biraz tatmin olup birazda fikir edinmiş oluruz. En azından ilk defa oynayacak olan ben böyle düşünüyorum.

    YanıtlaSil